odszkodowanie z biura podróży

Pytanie z dnia 31 lipca 2019

Wykupiłem urlop przez biuro podróży w nowo otwierany hotelu. Prawdopodobnie hotel nie zostanie otwarty w wnaszym terminie. Biuro podróży mimo naszych obaw, popartymi wpisami oraz fotografiami ze stron turystycznych, utrzymuje że hotel wedle zapewnień właściciela zostanie otwarty. Termin naszego wylotu to 15 sierpień. Alternatywnie, znalazłem inny hotel o takim samym standardzie ale ok. 1000 zł. Droższy. Początkowo biur podróży nie chciało się zgodzić na przebukowanie ale teraz zaczyna zmieniać zdanie jednak każe mi dopłacać tą kwotę 1000 zł. Ja nie chcę dopłacać bo wycieczka i tak już jest bardzo droga. Jak mogę wybrnąć z tej sytuacji? Czy mam jakieś szanse na odszkodowanie jeśli nie wyjadę do hotelu w terminie? Nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi w ustawie na mój problem lub coś źle interpretuje. Proszę o pomoc i pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.