Odstąpienie od zakupów internetowych.

Pytanie z dnia 09 maja 2020

Dokonałam zakupu w sklepie internetowym. Po otrzymaniu produktu okazało się, że jego skład różni się kompletnie od tego podanego na stronie. Są w nim składniki, które znacząco pogarszają jego działanie i niestety drażnią moją skórę. Sprzedawca całą winą obarcza producenta i umywa ręce. Co mogę zrobić i jakie są moje prawa w tym zakresie. Posiadam wiadomości e-mail z rozmowy

Dzień dobry, może Pani odstąpić od umowy i żądać zwrotu środków. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663:182:634

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 maja 2020 22:46 Zmodyfikowano dnia: 10 maja 2020 22:46 Obejrzało: 328 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, w ciągu 14 ma Pani prawo odstąpić od zawartej umowy bez podawania przyczyny. Najlepiej przed odesłaniem zakupionych produktów powiadomić o tym pisemnie sprzedawcę. Oświadczenie można sformułować samodzielnie lub skorzystać z gotowego formularza. Oprócz równowartości ceny towaru sprzedawca powinien Pani zwrócić koszty przesyłki. Jednak to odstąpienie nie jest możliwe w kilku przypadkach, np. kiedy zakupiony produkt jest w zapieczętowanym opakowaniu, którego otwarcie spowoduje, że nie będzie można zwrócić produktu z uwagi na higienę/ zdrowie. Pozdrawiam, adwokat Dominika Bołądź 695673659 https://adwokat-boladz.pl/kompetencje/

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 maja 2020 08:24 Zmodyfikowano dnia: 11 maja 2020 08:24

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.