Odstąpienie od umowy zakupu nagrobku.

Pytanie z dnia 12 maja 2020

Dzień dobry, Zamówiłam nagrobek dla rodziców , który reklamuję już po raz trzeci w firmie, która go wykonuje. Obawiam się o jakość na przestrzeni lat. Czy mam możliwość rozwiązania umowy i żądania zwrotu świadczeń? czy jest jakiś limit ilości reklamacji po którym można mieć takie żądanie ?

Limitu reklamacji nie ma jest za to określony czas ich zgłaszania, jeżeli sprawa jest nowa to warto powołać się na rękojmie i odstąpić od umowy lub żądać obniżenia ceny

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 maja 2020 20:08 Zmodyfikowano dnia: 12 maja 2020 20:08 Obejrzało: 398 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Witam oczywiscie moze Pan zadac obnizenie ceny za wade fizyczna rzeczy.

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 maja 2020 20:12 Zmodyfikowano dnia: 12 maja 2020 20:12

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.