Odstąpienie od umowy kupna przez internet.

Pytanie z dnia 19 grudnia 2019

Witam. W dniu 29 listopada w sklepie internetowym zamówiłam sukienkę dotarła do mnie 3 grudnia. Po przymierzeniu stwierdziłam że jednak ja odeślę. Z racji tego że mam małe dziecko nie mogłam od razu pojechać na pocztę. Udało mi się paczkę wysłać 10.12 po godzinie 15.00. Spieszą się nie spisałam adresu z kartki dołączonej do paczki tylko spisałam adres ze strony internetowej. Minęło kilka dni a zwrotu pieniędzy nie otrzymałam. W odpowiedzi na maila otrzymałam wiadomość że mój zwrot nie dotarł. Sprawdzając po numerze nadania dowiedziałam się że nastąpiła próba doręczenia w dniu 13.12 ale nie została odebrana. Kolejna próba nastąpiła 18.12. Jednak to już było po terminie 14 dni czasu na zwrot. Po sprawdzeniu okazało się że pomyliłam adresy i zamiast do sklepu odesłałem paczkę na adres gdzie panie wystawiaja faktury. Właścicielka twierdzi że nie należy mi się zwrot ponieważ minol czas 14 dni na zwrot. W dniu dzisiejszym paczka wróciła spowrotem do mnie. Czy mam szansę na zwrot pieniążków?

Dzień dobry, to zależy czy wysłała Pani sukienkę z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres wskazany w regulaminie sprzedawcy, czy na inny. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 grudnia 2019 08:34 Zmodyfikowano dnia: 22 grudnia 2019 08:34 Obejrzało: 279 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem