odrzucona reklamacja,reklamacja

Pytanie z dnia 09 stycznia 2019

Witam Serdecznie,

Ponieważ pierwsza porada jest darmowa, proszę o wstępną pomoc, sytacja wygląda nastepująco: kupiliśmy odkurzacz który w trakcie gwarancji się popsuł, wysłaliśmy zapytanie do serwisu , czeklaliśmy dwa tygodnie na pomoc i odbiór sprzętu do seriwsu , seriws odesłał nam nie naprawionyu sprzęt i bez żadnego opisu co było zrobione, więc wysłaliśmy drugi raz temat do seriwsu i znów czekaliśmy dwa tygodnie na zebranie sprzętu na serwis, w międzyczasie przysłali nam odkurzacz kogoś innego... a po interwencji telefonicznej usłyszeliśmy, że prawdopodobnie nie da się naprawić sprzętu i będzie wniosek z serwisu o nowy, a skończyło się tym , że odesłali nam nie naprawiony odkurzacz, a serwis tym razem napisał że odkurzacz sprawny. Odwołaliśmy się do obsługio klienta i otrymaliśmy informację , że podtrzymują opis serwisu i koniec końców zostaliśmy z zepsutym odkurzaczem...Czy jest szansa coś z tym zrobić.

Pozdawiam.

Dzień dobry, oczywiście, należy skorzystać z rękojmi za tzw. wady fizyczne towaru. Ponieważ sprzedawca podejmował już próbę naprawy, można rozważyć odstąpienie od umowy. Państwa uprawnienia reguluje szczegółowo art. 560 KC. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 stycznia 2019 16:36 Zmodyfikowano dnia: 9 stycznia 2019 16:36

Sugeruję skorzystanie z pomocy Miejskiego Rzecznika Konsumentów, albo Inspekcji Handlowej.

Odpowiedź nr 2 z dnia 10 stycznia 2019 10:42 Zmodyfikowano dnia: 10 stycznia 2019 10:42

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.