Odrzucona reklamacja.

Pytanie z dnia 22 listopada 2019

Dobry wieczór. Mój problem dotyczy reklamacji słuchawek zakupionych na fakturę. Odkryłem w nich wadę i zgłosiłem do reklamacji, ale serwis odrzucił reklamację, twierdząc, że sam je uszkodziłem. Co mogę zrobić w takiej sytuacji, biorąc pod uwagę, że nie uszkodziłem tych słuchawek, ale w zasadzie nie wiem jak mógłbym to udowodnić...

Kwestia napisania pisma i argumentów. Proponuję rozważnie pisma wysłanego z Kancelarii (odpłatność). Nie wiem ponadto na jakiej zasadzie zgłosił Pan reklamację i co było w jej treści.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 listopada 2019 12:40 Zmodyfikowano dnia: 25 listopada 2019 12:40

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.