Odpowiedzialność sklepu za uszkodzony zlew po wykonaniu usługi wycięcia otworu.
Pytanie z dnia 15 grudnia
Witam, 15.11.25 kupiłam zlew w sklepie stacjonarnym. Na miejscu w kantorku pracownik sklepu wycinał dziurę w zlewie na dozownik z płynem. Zapakował zlew i mi podał. Dokonałam płatności. Niestety gdy wyciągałam zlew opakowania w domu zauważyłam że zlew jest uszkodzony. Gdy pojechałam do sklepu oddać zlew , pan wezwał swojego pracownika który wykonywał usługę ( wywiercił dziure na dozownik z płynem) i zapytał czy on go uszkodził. Pracownik powiedział że nie. Słowo przeciwko słowu. Koniec końców sprzedawca nie przyjął reklamacji i nie zwrócił mi pieniążków, twierdząc że sama uszkodziłam zlew. Czy mogę jakoś odzyskać pieniądze?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.



