Odpowiedzialność sklepu za nieodebraną pralkę i możliwość żądania kosztów magazynowania.
Pytanie z dnia 17 grudnia
W sklepie stacjonarnym zakupiłem pralkę. Duża. Waga 70kg.
Sklep opóźnił dostarczenie o ponad półtora tygodnia. W końcu przysłał dwie. Dostawca sklepu zostawił i pojechał.
Zgłosiłem ten fakt.
Zgłosiłem reklamację na dostawę. Po 26 dniach rozpatrzono. Przyznano 100 zł. w bonie.
Drugiej pralki do tej pory nie odebrano.
Po rozpatrzeniu reklamacji przyszła wiadomość "czy płacę za drugą pralkę czy sklep ma zlecić odbiór?
Czy mogę rządać kosztów magazynowania pralki? Zawała mi mieszkanie od 26 dni
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.



