odpowiedzialność materialna pracownika,

Pytanie z dnia 19 grudnia 2018

Witam, pracuje na kasie i w trosce o dobro firmy przyszedłem z gorączką do pracy aby szef nie był zły że brakuje pracownika w tak trudnym okresie przedświątecznym. Z tego wszystkiego wydałem klientowi o 1300zł za dużo co jest ponad wartością połowy mojego wynagrodzenia. Czy jest jakiś ratunek dla mnie? Uregulowałem rachunek tego samego dnia korzystając z karty kredytowej. Cywilny pozew dla klienta? Jakiś rabat do ceny netto produktu przez pracodawcę?

Dzień dobry, jeśli klient otrzymał 1300 zł za dużo, to jest bezpodstawnie wzbogacony i powinien zwrócić świadczenie nienależne. Jeśli jest Pan w stanie go zidentyfikować, najlepiej byłoby przedstawić wezwanie do zapłaty, a następnie pozew do sądu. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 grudnia 2018 10:56 Zmodyfikowano dnia: 19 grudnia 2018 10:56 Obejrzało: 289 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Jeżeli jest Pan w stanie wskazać z imienia i nazwiska tego klienta, to może Pan go pozwać o bezpodstawne wzbogacenie.

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 grudnia 2018 13:13 Zmodyfikowano dnia: 19 grudnia 2018 13:13 Obejrzało: 289 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.