Odmowa uznania zwrotu odzieży z powodu oderwanej metki i delikatnego zabrudzenia a opóźnienia w obsłudze zwrotu.

Pytanie z dnia 19 grudnia

Witam, na koniec pazdziernika ze sklepu internetowego kupilam gorset, byl on wyslany prze partnera sklepu. Niestety okazał się na mnie za mały w miseczkach podczas Przymiarki metka została oderwana wyjmując poduszeczki ktore byly przy metce, produkt spelnial moje oczekiwania wizualne i jakosciowe bylam pewna ze go zostawie wiec nie przykuwalam uwagi do metki natomiast po zalozeniu i dolozeniu poduszek do stanika nadal byl za duzy po czym padla decyzja o zwrocie. Zwrot nie został uznany przez partnera sklepu ponieważ była oderwana metka i od wew strony przy biuscie zauwazone delikatnie przybrudzony material byl on czarny wiec wszystko szybko widac. Moim zdaniem takie przybrudzenie nie obniza wartosci tak samo jak w sklepie stacjonarnym sa przymierzane ubrania i czesto o wiele mocnie sa bruene na sklepowych wieszakach. Ta informacja została do mnie wysłana przez sklep Modivo przekazana do mnie że Partner nie uznaje zwrotu, ja im odpowiedziałam na tą wiadomość że zerwała m metkę ponieważ myślałam że gorset będzie dobry zaproponowałam zwrot np. na kartę podarunkowa m żebym mogła wymienić sobie w tym sklepie produkt na inny rozmiar i nie dostawałam odpowiedzi przez jakiś miesiąc po tel i email dostalam informacje ze oni podtrzymuja decyzje ze zwrot nie jest uznany wiec 8.12 poprosilam o zwrot towaru. W dniu dzisiejszym 19.12 dostalam informacje ze mam zrobic przelew na konto za wysylke i zostanie zwrocony. Czy to normalne ze przez 2 miesiace nie mam produktu a ich odpowedzi do mnie trwaja tyle czasu. Poza 1 wiadomoscia z dnia 30pazdziernika. Konwersacja trwa od 30.10 odpowiedzialam im na ta wiadomosc odraU w tym samym dniu i po wielu wiadomościach kolejna wiadomoscc ze podtrzymuja ze zwrot nie uznany dostalam 24.11.25r wiec po ponad 3tygodniach braku jakiejkolwiek odpowiedzi na temat mojej sprawy. A 8 grudnia poprosiłam o zwrot tego produktu bo już miałam dosyc to dzie ze mam zrobic przelew za wysylke. Minely 2miesiace gdzie nie ma towaru

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.