Pytanie z dnia 19 września 2017

oddałem w salonie orange telefon do naprawy gwarancyjnej w potwierdzeniu przyjęcia napisali delikatne ślady użytkowania zgodne z stanem faktycznym, a w serwisie okazało się ze jest piknięta obudowa orange twierdzi iż to nie ich problem i umywają ręce. Co robić pęknięcie widać gołym okiem i to mocno

Proszę o sprecyzowanie, obudowa została zniszczona w serwisie, czy była to usterka z którą się Pan zgłosił? Pozdrawiam, Anna Kuprewicz radca prawny Poznań, ul. Wyspiańskiego 10/8

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 września 2017 10:16 Zmodyfikowano dnia: 22 września 2017 10:16

Dzien dobry, Może Pan/Pani twierdzić, iż to oni stłukli szybę. Faktycznie jeżeli w protokole przyjęcia nie wpisali tej okoliczności, to być moze jest Pan/Pani wykazać ich winę.

Odpowiedź nr 2 z dnia 22 września 2017 10:33 Zmodyfikowano dnia: 22 września 2017 10:33

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.