Pytanie z dnia 19 września 2017
oddałem w salonie orange telefon do naprawy gwarancyjnej w potwierdzeniu przyjęcia napisali delikatne ślady użytkowania zgodne z stanem faktycznym, a w serwisie okazało się ze jest piknięta obudowa orange twierdzi iż to nie ich problem i umywają ręce. Co robić pęknięcie widać gołym okiem i to mocno
Anna Kuprewicz Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Anna Kuprewicz
Wyspiańskiego 10/7, 60-749 Poznań
Proszę o sprecyzowanie, obudowa została zniszczona w serwisie, czy była to usterka z którą się Pan zgłosił? Pozdrawiam, Anna Kuprewicz radca prawny Poznań, ul. Wyspiańskiego 10/8
Bartosz Kowalak Radca prawny
Kowalak Jędrzejewska i Partnerzy Kancelaria Prawna
Mickiewicza 18a/3, 60-834 Poznań
Dzien dobry, Może Pan/Pani twierdzić, iż to oni stłukli szybę. Faktycznie jeżeli w protokole przyjęcia nie wpisali tej okoliczności, to być moze jest Pan/Pani wykazać ich winę.
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                                            
                                             
                     
                             
                            


