Pytanie z dnia 23 października 2017

Oddałem buty na gwarancję 7 października, dostaje telefon 22 października, że jest decyzja o rozpatrzeniu gwarancji, ale nie mówią czy pozytywnie czy negatywnie (podobno nie mogli się dodzwonić wcześniej, u mnie brak powiadomień o jakiejkolwiek próbie kontaktu). Przychodzę do sklepu w poniedziałek 23 i dowiaduje się ze gwarancja rozpatrzona pomyślnie, ale buty są jeszcze nie do odbioru. Jeżeli dobrze interpretuje artykuł 580 kodeksu cywilnego to maja oni obowiązek zwrócić mi produkt w 14 dni od złożenia reklamacji czyli 21 października. Czego mam prawo od nich rządać?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.