Pytanie z dnia 03 kwietnia 2018

Oddałam do naprawy aparat, ustaliłam cenę. Aparat został naprawiony, działa- jednak jest wyłącznie angielskie menu, co mi zdecydowanie nie odpowiada. Wcześniej było polskie. Nie uprzedzano mnie o zmianie języka w menu. Gdyby tak było nie wyraziłabym zgody na naprawę. Jakie uprawnienia teraz mi przysługują? nie chce aparatu z angielskim menu.

Należy uznać, że naprawa jest niezgodna z zapewnieniem. Przysługują uprawnienia z rękojmi, w tym żądanie naprawy w ten sposób aby zachowano polskie menu, a jeżeli to niemożliwe żądać obniżenia ceny (to uważam za najbardziej optymalne). Najlepiej w celach dowodowych opisać roszczenia pisemnie i wprost wyrazić żądania.

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 kwietnia 2018 19:54 Zmodyfikowano dnia: 3 kwietnia 2018 19:54

Niech Pan odda do naprawy jeszcze raz powołując się na gwarancje przywrócenie do stanu fabrycznego.

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 kwietnia 2018 23:56 Zmodyfikowano dnia: 5 kwietnia 2018 23:56

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.