Pytanie z dnia 17 października 2018

Od dostawcy internetu otrzymałem pocztą nowe urządzenie do odbioru sygnału (antena+router). Po uruchomieniu okazało się, że urządzenie nie działa. Zostało odesłane do serwisu w ramach rękojmii, ale serwis odesłał urządzenie stwierdzając brak usterek. Po otrzymaniu okazało się, że przedmiot dalej nie jest sprawny, a przychodzą faktury do zapłaty. Producent nie odpowiada na próby kontaktu.

Jedynym skutecznym rozwiązaniem, które zakończy sprawę jest skierowanie sprawy do sądu o ustalenie tej wady i odstąpienie od umowy lub obniżenie ceny.

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 października 2018 12:37 Zmodyfikowano dnia: 19 października 2018 12:37

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.