Pytanie z dnia 16 sierpnia 2015
Od 3 tygodni nie mogę korzystać z internetu przez wifi podpisując z firmą umowę płacę za tę usługę , ciągle tylko otrzymuje odpowiedz ze starają się usunąc problem , mało tego  polecono mi ściągnąć program ktory okazał się płatnym by wykonać jakies tam pomiary oczywiscie nie zrobiłam tego bo nie mam zamiaru dodatkowo płacić ! umowę mam na 2 lata i aby ją zerwać bedą żądać prawie 2900 zł a ja dalej nie mam wifi  nie mogę i nie chce miec po kablu  internetu gdyż jestem osobą niepełnosprawną ruchową trudnosci w chodzenie . Co mam zrobić ?
Tomasz Rudowski Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Rudowski
Kopernika 28/1, 10-513 Olsztyn Olsztyn
Proszę udać się z umową do Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Rzecznik nie tylko udzieli Panu bezpłatnej porady prawnej, lecz także może wytoczyć w Pana imieniu pozew o unieważnienie umowy czy odszkodowanie za brak usługi wynikającej z umowy.
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
                
            
                                
                                            
                                            


