Niezapłacona usługa.

Pytanie z dnia 03 grudnia 2019

Dzień dobry,
Jestem grafikiem, mam jednoosobową działalność gospodarczą, świadczę usługi m.in. w zakresie tworzenia stron www.
Około rok temu podpisałam umowę z potencjalnym klientem na wykonanie dla niego strony internetowej. Nie wzięłam żadnej zaliczki, według umowy mamy rozliczyć się po wykonanym zleceniu. I tu zaczyna się problem - po wysłaniu wstępnych projektów, klient powiedział że się odezwie w sprawie poprawek i jest cisza. Widziałam się z tym klientem, powiedział że poprawki wyśle i nic. Ostatnio wysłałam również e-mail z pytaniem jak wygląda sytuacja i nadal brak odzewu.

Co w takiej sytuacji zrobić? Czy mam prawo do jakiegoś odszkodowania/zadośćuczynienia, jakiejś kwoty z sumy na którą się umówilismy?

Dzień dobry, w pierwszej kolejności należy się zapoznać z treścią umowy, którą zawarła Pani z klientem. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 grudnia 2019 11:22 Zmodyfikowano dnia: 4 grudnia 2019 11:22 Obejrzało: 235 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.