nieuznana reklamacja,odrzucona reklamacja kurtki

Pytanie z dnia 17 grudnia 2018

Witam . Miesiac temu zakupilam kurtke dla dziecka. Po paru tygodniach użytkowania zepsul sie zamek wiec zareklamowalam kurtkę i poprosilam o zwrot pieniążków. Poniewaz bylam zmuszona kupic nowa kurtkę. Wlasciciel odmowil zwrotu pieniążków poniewaz stwierdzil ze onnie ma co zrobic z ta kurtka w takim przypadku , stwierdzil też, że zamek to wada mechaniczna i to ja go zepsulam wiec robi mi przysługę ze go wogole wymieni. Mije pytanie: Czego mogę od tego pana oczekiwac??

Polecam skorzystać z Inspekcji Handlowej w Legnicy albo Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Lubinie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 grudnia 2018 10:47 Zmodyfikowano dnia: 18 grudnia 2018 10:47

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.