Nierzetelny usługodawca.

Pytanie z dnia 14 października 2020

Witam mam problem z wykonawca mebli wziął 25 500 zł i nie odbiera telefonu przed tym wszytkim muszę przyznać że go oszuklalam ale wszystkie pieniądze dostał i nie ma go od sierpnia proszę o pomoc co mogę zrobić

Dzień dobry, co to znaczy, że go Pani oszukała ? Kiedy meble miały zostać wykonane ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 października 2020 10:10 Zmodyfikowano dnia: 14 października 2020 10:10 Obejrzało: 423 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Jeżeli druga strona nie wykonuje swojego zobowiązania, to należy wezwać ją do podjęcia czynności (pisemnie). Jeżeli tego nie zrobi, można skierować sprawę do sądu. Istotne jest również, co to znaczy, że Pani go oszukała? Zapraszam do kontaktu, m.kozlowski@ewslegal.pl, 531 374 466, radca prawny Marcin Kozłowski.

Odpowiedź nr 2 z dnia 14 października 2020 10:28 Zmodyfikowano dnia: 14 października 2020 10:28 Obejrzało: 422 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.