Nieprawidłowe naliczenie abonamentu przez Plusa – reklamacja i prawo konsumenta.
Pytanie z dnia 28 września
Witam! 28 sierpnia zawarłam telefonicznie umowe z Plusem i przeniosłam numery z Play. Umowa z Play kończy mi sie 30 września. Plus zalatwia sam sprawy z przeniesieniem numeru wiec ja nic nie robiłam w tym temacie. Nowe karty sim z nr tymczasowymi w Plus dostałam za kilka dni kurierem do domu. Umowa została mi przesłana mailem wraz z hasłem którym otwiera sie załącznik z dokumentami. Jednak te hasło nie działało i nie umiałam tej umowy otworzyć. Dzwoniłam z prośbą o wysłanie nowego i mieli to zrobić. Niestety nie otrzymałam tego hasła. W rozmowie telefonicznej z Panem z Plusa zapytałam jeszcze kiedy będzie pierwsza płatność za abonament i Pan mi powiedział ze w listopadzie (od 1 października stare numery będą juz aktywne w Plusie). To myślę spoko bo bałam sie ze będę musiała zapłacić w październiku 2 abonamenty czyli ostatni z Playa i pierwszy z Plusa. No i przyszła kilka dni temu faktura za Plusa 227zl (abonament wynosi 80zl Plus opłata za przeniesienie numerów jednororazowa). Dzwoniłam do Plusa i powiedziano mi ze to juz jest naliczony abonament z góry za padziernik, za wrzesień i za te 3 dni sierpnia. Karty z Plusa nie zostały uzyte czyli mam zapłacić za cos z czego nie korzystałam. Co w takiej sytuacji kiedy przez tel pan z Plusa powiedział ze pierwsza faktura dopiero w listopadzie a dostałam w miesiąc wcześniej? Zostawiam wprowadzona w błąd bo gdybym wiedziala ze tak będzie to poczekałabym do końca września. Odstąpić od umowy nie mogę bo czas 14 dni minął. Mogę złożyć reklamację? I powołać sie na rozmowę która była nagrana?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.