Nieodebrana przesyłka pobraniowa i obraźliwe wiadomości od kupującego.

Pytanie z dnia 19 listopada

Sprzedałam przezmarketplace przedmiot ,wysłałam go na adres kupującego,przy odbiorze było pobranie za pr,esylke.klientka paczki nie odebrała,paczka wróciła do mnie musiałam za nią zapłacić,czy mogę odliczyć kwotę za przesyłkę 1xwracajac resztę na konto klientki?jponadto kupującą wypisuje do mnie obraźliwe wiadomości na mesendzer co mogę zrobić w tej sytuacji,bardzo proszę o szybką odpowiedź. Dziękuję

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.