Nieodebrana przesyłka pobraniowa i obraźliwe wiadomości od kupującego.
Pytanie z dnia 19 listopada
Sprzedałam przezmarketplace przedmiot ,wysłałam go na adres kupującego,przy odbiorze było pobranie za pr,esylke.klientka paczki nie odebrała,paczka wróciła do mnie musiałam za nią zapłacić,czy mogę odliczyć kwotę za przesyłkę 1xwracajac resztę na konto klientki?jponadto kupującą wypisuje do mnie obraźliwe wiadomości na mesendzer co mogę zrobić w tej sytuacji,bardzo proszę o szybką odpowiedź. Dziękuję
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.



