Pytanie z dnia 19 października 2018

Netia żąda zwrotu dekodera, który rzekomo dostałam w pakiecie, a którego nigdy nie widziałam na oczy (modem, zgodnie z umową odesłałam po jej wygaśnięciu). Umowa z nimi wygasła kilka miesięcy temu, nie mogę znaleźć dokumentów (przeprowadzki, papiery najprawdopodobniej zginęły). Nie dostałam wcześniej żadnego ostrzeżenia, że sprawa przeciwko mnie jest wszczęta - dopóki kilka dni temu nie zadzwonił windykator. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Czy mam możliwość się bronić przed wyłudzeniem 450 zł?
Z góry dziękuję za odpowiedź

Dzień dobry, przede wszystkim polecam poprosić ich o okazanie dowodu potwierdzającego wydanie dekodera. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 października 2018 09:19 Zmodyfikowano dnia: 19 października 2018 09:19 Obejrzało: 295 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

W umowie, czy dokumentach do umowy, powinna być wzmianka, że otrzymał Pan dekoder i ogólnie z tego tytułu w każdym miesiącu płaci dodatkowy koszt np. 5 zł. Jeśli nie ma takowej wzmianki w żadnym dokumencie, to byłaby to podstawa, żeby się bronić. Trzeba więc zajrzeć w dokumenty, a skoro ich Pan nie ma, to proszę udać się do punktu/sklepu Netii i poprosić o wzgląd do nich lub ich duplikat. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 października 2018 11:24 Zmodyfikowano dnia: 19 października 2018 11:24

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.