Negatywny komentarz na allegro.
Pytanie z dnia 06 marca 2020
Dzień dobry,
Chodzi o negatywny komentarz na serwisie Allegro, klient otrzymał zniszczoną paczkę od kuriera, na czas zgłoszenia uszkodzenia paczki ma 7 dni, zrobił to po 9 dniach u nas a nie bezpośrednio w firmie kurierskiej. Po takim czasie nie jestem w stanie wykonać nic a jednynie sam odbiorca gdy się pojawi w oddziale być może coś jest w stanie zadziałać, klient oczywiście tego nie zrobił a po blisko 2 msc od wysyłki paczki wystawił opinie. Pomimo informacji co ma zrobić nie wykonał tego a w danej sytuacji wystawił bezpodstawną- w moim odczuciu opinie. Pomimo chęci pomocy w jego kierunku nie zrewanżował się tym samym. Allegro nie może usunąć takiej opinii, nie jest ona niezgodna z ich regulaminem. Klienci na Allegro mają czas na wystawienie opinii do 90 dni, czas reklamowania uszkodzonej paczki w firmie kurierskiej to czas 7 dni, z powodu braku chęci klienta w celu rozwiązania problemu, otrzymaliśmy niepotrzebną opinie która może odbić się brakiem zaufania innych klientów. Bardzo proszę o informacje co można z tym zrobić.
 Pozdrawiam 
Grzegorz 
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
                
            
                                


