naprawa w ramach gwarancji producenta

Pytanie z dnia 02 czerwca 2019

Zakupiłem klimatyzację w 03.2016 gwarancja producenta wynosi 36 miesięcy urządzenie popsuło się w maju 2019 czy jest możliwość naprawy w ramach gwarancji producenta?

Dzień dobry, z opisu wynika, że nie ma podstaw do dochodzenia roszczeń z gwarancji, gdyż do awarii doszło po upływie okresu gwarancji. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 czerwca 2019 13:25 Zmodyfikowano dnia: 3 czerwca 2019 13:25 Obejrzało: 290 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Nie, ponieważ minęły ponad 3 lata. Oczywiście sprzedawca może to zrobić dobrowolnie.

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 czerwca 2019 00:40 Zmodyfikowano dnia: 4 czerwca 2019 00:40

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.