Naprawa telefonu.
Pytanie z dnia 29 listopada 2019
Dzień dobry, kupiłem iPhone'a w Orange dla firm, telefon od poczatku byl wadliwy, poszedlem do serwisu Appl'ea powiedzieli zeby zresetowac system i jesli sie nie naprawi to wrocic, nic nie dalo, wrocilem ale w dniu kiedy wrocilem zbila sie szybka. Apple powiedzial, ze naprawi ale odplatnie natomiast stwierdzil, ze jest uszkodzona plyta glowna telefonu. Poszedlem do orange jako sprzedawcy zglosic sprawe z tytulu rekojmi. Przyjeli ale Pan ktory przyjmowal powiedzial, ze raczej dostane wycene platnej naprawy bo telefon uszkodzony ma wyswietlacz. Czy mozna cos z tym zrobic zeby wymienili mi na nowy telefon lub naprawili nie placac za zbita szybke? telefon nie dzialal prawidlowo od poczatku i plyta glowna na pewno nie zepsula sie od zbitej szybki. Proszę o porade.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                     
                             
                            


