Pytanie z dnia 16 stycznia 2016

Napisałam ponowne wezwanie do właściciela do naprawy wad fizycznych w lokalu, który wynajmuje pod działalność gospodarczą. Czy brak usunięcia wad do wyznaczonego przeze mnie czasu mogę uargumentować, że nie będę płacić czynszu? Tracę mnóstwo klientów przez zalanie lokalu w podpiwniczeniu, których właściciel nie chce naprawić. Czy są jakieś podstawy by żądać od właściciela obniżenia lub zniesienia czynszu? Walczę z nim już 3 miesiące i brak mi sił.

Dzień dobry, chętnie pomogę. Niezbędne jest zapoznanie się z posiadaną przez Panią dokumentacją. Zapraszam do kontaktu mailowego celem ustalenia szczegółów. Pozdrawiam Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 stycznia 2016 09:13 Obejrzało: 249 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.