Pytanie z dnia 08 czerwca 2017

Moja mamy zakupiła wzmacniacz słuchu reklamowany w gazecie. Zamówiła telefonicznie. Produkt nie odpowiada jej. Napisałam do firmy w jej imieniu e-mail :
Chce zwrócić wzmacniacz słuchu.
W załączniku przesyłam rachunek. Proszę o podanie adresu.
W e-mail odpisali w temacie : "Procedura reklamacji" jakby nie rozumieli że chodzi o zwrot. Proszę o pomoc jak można odzyskać pieniądze .

Jeśli od daty doręczenia zakupionego przedmiotu nie minęło 14 dni należy mailowo bądź pocztą złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. A następnie odesłać przedmiot umowy na adres przedsiębiorcy. Jeśli adres nie jest znany można razem z oświadczeniem zwrócić się z żądaniem podania adresu do zwrotu. Jeśli żądanie nie zostanie spełnione, roszczeń można dochodzić wnosząc pozew do sądu. Z poważaniem, Adwokat Grzegorz Lorens

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 czerwca 2017 14:35 Zmodyfikowano dnia: 10 czerwca 2017 08:09

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.