Pytanie z dnia 24 stycznia 2016

Mój mąż obcokrajowiec-dzień przed wyjazdem do swojego kraju do rodzinnego domu nadał przez Western Union przekaz w banku.Pieniądze wysłane tym przekazem miały być przeznaczone na 3 tygodniowy pobyt z rodziną. Okazało się,ze pracownik banku poełnił 2 błędy przy sporządzaniu przekazu- o czym mąż dowiedział sie na miejscu-nie mógł wypłacić sobie pieniędzy. Został przez to pozbawiony jakiejkolwiek gotówki na pobyt wyzywienie, oplacenie podstawowych życiowych potrzeb. czy mozna domagać się od banku odszkodowania za popełniony bład- informacja banku była taka-mąż musi sam pojawić się w tym samym oddziale banku i zmienić przekaz( co oczywiste było niemozliwe) .

W celu udzielenia porady potrzebne są bardziej szczegółowe dane. Jeśli jest Pani zainteresowana, proszę o kontakt. Radca Prawny Izabela Rabiega.

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 marca 2016 08:53

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.