Pytanie z dnia 24 marca 2017

Mimo wielokrotnych zgłoszeń dostawca internetu/telewizji/telefonu nie usunął usterek niepozwalających na korzystanie z telewizji zgodnie z ofertą i zawartą na jej podstawie umową. Nie mogę np: nagrywać kilku programów jednocześnie, cofać programu o 2 godziny, ustawiać nagrywania seriali, nagrywać jednego programu i oglądać jednocześnie innego etc. Dostawcy usług dwukrotnie wyznaczyłem ostateczny termin na przywrócenie funkcjonalności usługi. Czy w tej sytuacji mogę rozwiązać zawartą na 24 miesiące umowę? Odstąpić od niej? (Bez płacenia kar umownych)

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.