Pytanie z dnia 21 kwietnia 2018

Mieszkamy w DE.14.04.18 oglądaliśmy auto i byliśmy chętni kupić.Pan w komisie powiedzial,ze wymieni zepsuty zamek i 16.04 auto bedzie gotowe.W pon.przyjechalismy z mechanikiem i zamiarem jazdy próbnej,ale auta nie bylo.Pan chcial od nas pieniadze twierdzac,ze auto jest w warsztacie,ale my nie zgodzilismy sie.Umowilismy sie na telefon,ale przez 2dni nikt nie dzwonil.Zadxwonilismy a pan pow,ze auto bedzie do odbioru w czwartek!!!po namysle zrezygnowalismy z zakupu.niestety diler chce od nas pieniedzy w kwocie 1600euro.Nie mamy zadnej pisemnej umowy,oprocz kwitu na 100euro ktore mialo byc na poczet tej umowy.Diler zażyczył sobie najpierw 30%,potem 800 euro,a dzis 20%czyli 1600 euro.Nie wiem jak postąpić.Co robić i czy diler ma prawo do takich roszczeń.Pozdrawiam.Monika

Dzień dobry, należy wysłać do dilera oficjalne pismo w tej sprawie, zawierające oświadczenie o odstąpieniu od umowy z jego winy oraz z żądaniem zwrotu uiszczonej zaliczki/zadatku, ze wskazaniem że jego roszczenia o zapłatę dalszych kwot są bezpodstawne. Czy może Pani napisać, jakie dokładnie informacje zawarto na potwierdzeniu uiszczenia przez Państwa kwoty 100 Euro ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 kwietnia 2018 10:49 Zmodyfikowano dnia: 23 kwietnia 2018 10:49 Obejrzało: 124 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.