Pytanie z dnia 21 kwietnia 2018
Mieszkamy w DE.14.04.18 oglądaliśmy auto i byliśmy chętni kupić.Pan w komisie powiedzial,ze wymieni zepsuty zamek i 16.04 auto bedzie gotowe.W pon.przyjechalismy z mechanikiem i zamiarem jazdy próbnej,ale auta nie bylo.Pan chcial od nas pieniadze twierdzac,ze auto jest w warsztacie,ale my nie zgodzilismy sie.Umowilismy sie na telefon,ale przez 2dni nikt nie dzwonil.Zadxwonilismy a pan pow,ze auto bedzie do odbioru w czwartek!!!po namysle zrezygnowalismy z zakupu.niestety diler chce od nas pieniedzy w kwocie 1600euro.Nie mamy zadnej pisemnej umowy,oprocz kwitu na 100euro ktore mialo byc na poczet tej umowy.Diler zażyczył sobie najpierw 30%,potem 800 euro,a dzis 20%czyli 1600 euro.Nie wiem jak postąpić.Co robić i czy diler ma prawo do takich roszczeń.Pozdrawiam.Monika
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, należy wysłać do dilera oficjalne pismo w tej sprawie, zawierające oświadczenie o odstąpieniu od umowy z jego winy oraz z żądaniem zwrotu uiszczonej zaliczki/zadatku, ze wskazaniem że jego roszczenia o zapłatę dalszych kwot są bezpodstawne. Czy może Pani napisać, jakie dokładnie informacje zawarto na potwierdzeniu uiszczenia przez Państwa kwoty 100 Euro ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.