Pytanie z dnia 11 maja 2019

Miesiąc temu zarezerwowałem hotel na 16.07 w bardzo turystycznym miejscu na portalu zaczynającym się od litery "b" . Dostałem potwierdzenie od portalu oraz zostały pobrane pieniądze z mojego konta. Wczoraj (10.05- piątek godz. 1.00) dostałem maila, że moja rezerwacja została anulowana przez hotel. Po sprawdzeniu konta jest tam brak pieniędzy. Jakie mam prawa w tej sytuacji i do kogo się zwrócić ? Dodam, że już nie ma w tej okolicy a nawet w gorszej hoteli w tej cenie, nie mówiąc o śniadaniu. Z góry dziękuję za pomoc.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.