Pytanie z dnia 20 lutego 2017

miałem zarejestrowany nr. telef. w plusie z dniem 2 luty został wyłączony rejestrację mam na piśmie czy mogę się domagać odszkodowania

W pierwszej kolejności należałoby napisać reklamację do operatora telefonicznego z wnioskiem o wyjaśnienie sprawy i włączenie numeru, przedkładając kopię jego rejestracji. Jeśli podmiot ten nie zareaguje w oczekiwany sposób, będzie Pan miał uprawnienie do odszkodowania, jednak w tym wypadku istotnym będzie wyliczenie szkody, tj. jakie Pan poniósł straty z uwagi na nieaktywny numer.

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 lutego 2017 10:35

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.