Pytanie z dnia 12 maja 2017

Mama zmarła 15.06.2013 roku. Do sieci Plus ze stałego zlecenia zostały opłacone rachunki do sierpnia 2013 włącznie. Zgłosiłem w plusie śmierć mamy. Od 2 lat męka mnie windykacja get back żądając spłaty zadłużenia w związku z zerwaniem umowy przez moją mamę. Pisma przychodzą na mamę. A tymczasem mają nadpłacone 2 miesiące. Co mogę z tym zrobić? Ewa

Dzień dobry, GetBack bardzo często dochodzi roszczeń niezasadnych lub przedawnionych. Oczywiście na wezwanie dobrze by było odpowiedzieć, wskazać że mama nie żyje, wezwania są bezzasadne, gdyż w tej sprawie nie ma podstaw do dochodzenia żadnych kar umownych. Pozdrawiam, Adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 maja 2017 08:57 Zmodyfikowano dnia: 15 maja 2017 08:57 Obejrzało: 335 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry Proponuję w tym wypadku odpisać firmie windykacyjnej, że roszczenie nie istnieje, gdyż umowa uległa wygaśnięciu z powodu śmierci abonenta. Proszę spojrzeć do regulaminu usług Plus jak brzmi zapis o wygaśnięciu umowy - najpewniej "z chwilą poinformowania o tym fakcie". Czy informując o tym fakcie w 2013 roku wysłał Pan pismo listem poleconym? Czy wysyłał Pan akt zgonu? Czy była jakaś odpowiedź pisemna? Ile wynosi obecnie należność dochodzona przez Getback? Z poważaniem

Odpowiedź nr 2 z dnia 15 maja 2017 09:59 Zmodyfikowano dnia: 15 maja 2017 09:59

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.