Pytanie z dnia 27 listopada 2017

Mam umowę zlecenie na okres roku ( do końca 2017). Z poprzednim pm mieliśmy umowę wypłacania wynagrodzenia po zakończeniu części zlecenia. Ostatnią część skończyłam w sierpniu, przez wrzesień próbowałam doprosić się o rozliczenie, bezskutecznie. Od października jest nowy projekt menager który twierdzi że to nie jest jego problem. Jak odzyskać należne wynagrodzenie?

Dzień dobry, czy taka forma rozliczenia została wpisana jako jedno z postanowień umowy? W jaki sposób w umowie określono warunki wypłaty? Czy posiada Pani ewentualnie jakieś potwierdzenie tych ustaleń, np. w w formie e-mail? Należy w takiej sytuacji wysłać oficjalne pismo (wezwanie do zapłaty) z odpowiednim terminem, natomiast po jego bezskuteczności wnieść pozew o zapłatę. Proszę o bezpośredni kontakt telefoniczny, pomogę w opracowaniu pisma. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kurczuk-Samodulska

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 listopada 2017 21:00 Zmodyfikowano dnia: 27 listopada 2017 21:00 Obejrzało: 303 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.