Pytanie z dnia 27 listopada 2017

Mam umowę zlecenie na okres roku ( do końca 2017). Z poprzednim pm mieliśmy umowę wypłacania wynagrodzenia po zakończeniu części zlecenia. Ostatnią część skończyłam w sierpniu, przez wrzesień próbowałam doprosić się o rozliczenie, bezskutecznie. Od października jest nowy projekt menager który twierdzi że to nie jest jego problem. Jak odzyskać należne wynagrodzenie?

Dzień dobry, czy taka forma rozliczenia została wpisana jako jedno z postanowień umowy? W jaki sposób w umowie określono warunki wypłaty? Czy posiada Pani ewentualnie jakieś potwierdzenie tych ustaleń, np. w w formie e-mail? Należy w takiej sytuacji wysłać oficjalne pismo (wezwanie do zapłaty) z odpowiednim terminem, natomiast po jego bezskuteczności wnieść pozew o zapłatę. Proszę o bezpośredni kontakt telefoniczny, pomogę w opracowaniu pisma. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kurczuk-Samodulska

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 listopada 2017 21:00 Zmodyfikowano dnia: 27 listopada 2017 21:00

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.