Pytanie z dnia 10 listopada 2016
Mam problem z Cyfrowym Polsatem..Moja umowa minęła już.Automatycznie została przez CP przedłużona i zaczęły się problemy.Najpierw uległ awarii dekoder.Kilka dni wydzwaniałem do obsługi klienta.Naprawiali dekoder na odległość i nic to nie dało.Uważałem ,że mam drugi dodatkowy dekoder więc nie ma aż takiego problemu.Okazało się ,że dodatkowy dekoder również nie działa.Szybko okazało się ,że z winy operatora.Dodatkowy dekoder nigdy nie był używany.Moje przeświadczenie ,że jest karta i umowa wystarczą było błędne.Przez 3 lata nie byłem świadomy ,że wraz z tym dekoderem przesłano mi niewłaściwą kartę.Znowu telefony i próby restartowania sprzętu na odległość nic nie dały.Następnego dnia obsługa klienta powiadomiła mnie bym udał się z oboma dekoderami do punktu by sprzęt wymienić na sprawny.W punkcie CP "miła" pani stwierdziła ,że może sprawdzi sprzęt następnego dnia.Stwierdziłem ,że może sobie sprawdzić nawet za miesiąc ,ale chcę dostać sprawny sprzęt zgodnie z wytycznymi telefonicznej obsługi klienta,bo mam już dość robienia ze mnie wariata."Miła " pani oburzyła się i stwierdziła ,że mnie nie obsłuży .Mogę jechać do innego miasta ,może mnie tam obsłużą.Ona nie ma na to ochoty.Zażądałem oświadczenia na piśmie o tym fakcie ."Miła" pani odmówiła.Nie było sensu kopać się z koniem.Zapakowałem sprzęt,napisałem wypowiedzenie umowy w trybie natychmiastowym na dzień 23.10.2016 z winy CP.Wyszczególniłem w punktach powody i wysłałem przesyłką poleconą za potwierdzeniem odbioru.Dzisiaj przysłali pismo ,że termin wypowiedzenia przedłuża się o 3 miesiące do grudnia i jeśli nie przedłużę z nimi umowy to obciążą mnie kosztami promocji ,która już dawno minęła.Jakie argumenty mogę mieć w sądzie(taką zakładam ewentualność).Chodzi mi nie tylko o zapisy w umowie ,ale również prawa klienta.Jak przygotować się na walkę z oszustami CP.Każda rada będzie mile widziana.
Pozdrawiam.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, przede wszystkim proszę wysłać odpowiedź na pismo, które Pan otrzymał i wskazać, że po pierwsze rozwiązanie umowy z winy operatora było uzasadnione, gdyż.... (proszę przywołać okoliczności, które wskazał Pan w swoim piśmie), a ponadto okres promocyjny już został zakończony, więc ewentualne obciążenie Pana jakimikolwiek należnościami będzie bezzasadne. Proszę mieć świadomość, że w przypadku, gdy dojdzie do sporu sądowego, będzie Pan musiał wykazać, że rozwiązanie umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia było uzasadnione. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.