Pytanie z dnia 05 października 2017

Mam następujące pytanie: Prowadzę sklep internetowy, klient zamówił produkt, który był za pobraniem. Podczas doręczenia odmówił przyjęcia towaru. Zgodnie z regulaminem jeśli już chce odesłać towar to najpierw powinien go przyjąć, a później odesłać, ale na swój koszt razem z umową odstąpienia.
Czy w takim wypadku mogę liczyć na zwrot kosztów przesyłki?
Jeśli tak to jakie pismo/dokument musiałbym przesłać do klienta?

Pozdrawiam,
Marcin B.

najpierw powinna Pani wezwać kupujacego do wykonania umowy. Nieodebranie paczki nie może być domyślnym oświadczeniem o odstąpieniu. Jako roszczenie ewentualne moze Pani zasugerować odbiór w swojej siedzibie (ew. wysyłkę, ale po wcześniejszej wpłacie)

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 października 2017 22:08 Zmodyfikowano dnia: 9 października 2017 22:08

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.