Pytanie z dnia 19 grudnia 2017
Kupujący na Allegro wystawił negatywny komentarz, że nie otrzymał przesyłki oraz 1 na 5 gwiazdek w każdej z kategorii włącznie z kontakt ze sprzedającym. Po kontakcie z przewoźnikiem okazuje się, że kurier nie zastał klienta pod wskazanym adresem więc zgodnie z procedurami paczka trafiła do punktu odbioru klienta i czeka tam na niego od 7 dni. Z klientem próbowałam się kontaktować telefonicznie, ale już na początku rozmowy się rozłączył a dalsze połączenia zostały odrzucane, więc zostawiliśmy wiadomość na poczcie głosowej. Wysłany został również mail oraz prośba o usunięcie komentarza. Klient zakupił przedmiot o równowartości 5zł i ewidentnie świadomie próbuje działać na naszą niekorzyść. Co możemy z tym zrobić
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.