Pytanie z dnia 27 lipca 2018

Kupiłem walutę w kantorze internetowym (według regulaminu kantoru przelew z kupioną walutą powinien zostać wykonany do 24h), minęło 72h i nadal nie mam waluty na koncie. Numery rachunków w tym samym banku. Jaką mogę żądać rekompensatę za nie wywiązanie się z regulaminu.

z regulaminu wynikają jakieś kary umowne? jeżeli nie to tylko tytułem odszkodowania jeżeli Poniósł Pan jakaś szkodę z tytułu opóźnienia, którą trzeba wykazać

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 sierpnia 2018 10:41 Zmodyfikowano dnia: 5 sierpnia 2018 10:41

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.