Pytanie z dnia 23 listopada 2016

Kupiłem w znanym sklepie AGD RTV telewizor marki Samsung. Po upływie 6 i pół miesięcy na ekranie telewizora zaczęły pojawiać się kolorowe paski i plamy, które uniemożliwiały oglądanie telewizji. Zgłosiłem to w dziale reklamacji sprzedawcy domagając się naprawy towaru bądź jego wymiany na podstawie uprawnień z rękojmi. Sprzedawca odpowiedział mi, że może oddać telewizor na gwarancji do zewnętrznego serwisu i odmówił uznania uprawnień z tytułu rękojmi.
Kto ma rację?Kto decyduje o wyborze uprawnień?Czy uprawnienia z tytułu rękojmi są konkurencyjne do uprawnień z tytułu gwarancji?

Dzień dobry, na jakiej podstawie sprzedawca odmówił wykonania zobowiązań z rękojmi? Uzasadnił to jakoś? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 listopada 2016 16:25

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.