Pytanie z dnia 20 kwietnia 2018

kupiłam wozek w sklepie interetowym smyk 14 marca dostałam go kurierem natomiast 17 marca został oddany do naprawy na reklamacje mamy 20 kwietnia i wozka dalej nie mam ani pieniedzy dzwoniac tam nikt nic nie wie a na reklamacje jest czas 2 tygodni co ja moge w takie sytuacji zrobic

Dzień dobry, czy oddała Pani wózek na reklamację w ramach gwarancji czy rękojmi ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 kwietnia 2018 16:04 Zmodyfikowano dnia: 20 kwietnia 2018 16:04 Obejrzało: 530 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Należy się zwrócić na piśmie z zapytaniem na jakim etapie jest rozpatrzenie gwarancji, i zażądać wymiany towaru na nowy opisując całą sprawę i przewlekłość. Jeżeli to nic nie da trzeba będzie dać sprawę do sądu.

Odpowiedź nr 2 z dnia 21 kwietnia 2018 22:04 Zmodyfikowano dnia: 21 kwietnia 2018 22:04

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.