Pytanie z dnia 10 sierpnia 2016

Kupilam w sklepie kurtke kilka dni temu. Przymierzalam ja w domu i okazalo sie ze jednak ciagnie mnie w barkach i jest za mala. Chcialam ja zwrocic ale przy kasie okazalo sie ze nie ma doczepionej metki. Metki nie odcinalam, musieli mi sprzedac produkt bez metki. Mam nawet paragon. Nie moge dokonac zwrotu. Czy maja prawo mi odrzucic zwrot jesli to nie byla wina z mojej strony?

Dzień dobry, oczywiście. Przecież kurtkę kupowała Pani w sklepie, mogła przymierzyć. A to sklep określa warunki dobrowolnego przyjęcia zwrotu towaru. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 sierpnia 2016 11:58 Obejrzało: 213 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, Nie dopasowanie kurtki nie jest jej wadą. Tak wiec trudno tu mówić o rękojmi. Sklep moze więc nie odebrać towaru.

Odpowiedź nr 2 z dnia 10 sierpnia 2016 16:08 Obejrzało: 200 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.