Pytanie z dnia 10 sierpnia 2016
Kupilam w sklepie kurtke kilka dni temu. Przymierzalam ja w domu i okazalo sie ze jednak ciagnie mnie w barkach i jest za mala. Chcialam ja zwrocic ale przy kasie okazalo sie ze nie ma doczepionej metki. Metki nie odcinalam, musieli mi sprzedac produkt bez metki. Mam nawet paragon. Nie moge dokonac zwrotu. Czy maja prawo mi odrzucic zwrot jesli to nie byla wina z mojej strony?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, oczywiście. Przecież kurtkę kupowała Pani w sklepie, mogła przymierzyć. A to sklep określa warunki dobrowolnego przyjęcia zwrotu towaru. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Bartosz Kowalak Radca prawny (Od 2006)
Kowalak Jędrzejewska i Partnerzy Kancelaria Prawna
Mickiewicza 18a/3, 60-834 Poznań
Dzień dobry, Nie dopasowanie kurtki nie jest jej wadą. Tak wiec trudno tu mówić o rękojmi. Sklep moze więc nie odebrać towaru.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.