Pytanie z dnia 04 maja 2020

Kupiłam urządzenie do masażu stóp w sklepie stacjonarnym. Sprzedawca zapewnił mnie, że jeżeli nie poczuje się lepiej po używaniu tego urządzenia przez trzy tygodnie, to moge je zwrócić do końca czwartego tygodnia od zakupu, a sprzedawca odda mi zapłaconą cenę. W czwartym tygodniu od zakupu chciałam zwrócić urządzenie. Sprzedawca obejrzał urządzenie i stwierdził, iż z oględzin wynika, że urządzenie nie było używane. Dlatego też niby nie mogłam poczuć się lepiej, a w konsekwencji nie zaistniały warunki do zwrotu urządzenia. Czy sprzedawca ma rację ?

Co do zasady nie, jeżeli ustalenia te są na piśmie lub w korespondencji elektronicznej można domagać się rozstrzygnięcia tej sprawy sądownie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 maja 2020 21:28 Zmodyfikowano dnia: 4 maja 2020 21:28

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.