Pytanie z dnia 13 maja 2018

kupiłam produkt o wartości 600 zł w sklepie internetowym. Paczka została zgubiona przez kuriera. Sprzedawca zgłosił reklamację i przekazał mi informację, że zwrot pieniędzy bądź ponowne wysłanie towaru mogę dostać dopiero po rozpatrzeniu reklamacji przez InPost (30 dni). Czy rzeczywiście tak jest? Czy jednak mogę się ubiegać o niezwłoczny zwrot pieniędzy lub ponowne wysłanie towaru?

Dzień dobry, jeśli jest Pan konsumentem, może już teraz odstąpić od umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 maja 2018 14:55 Zmodyfikowano dnia: 14 maja 2018 14:55 Obejrzało: 281 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Tak musi zweryfikować. By mieć podstawę do zwrotu pieniędzy,

Odpowiedź nr 2 z dnia 15 maja 2018 22:56 Zmodyfikowano dnia: 15 maja 2018 22:56

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.