Pytanie z dnia 30 stycznia 2018
Kupiłam laptop na raty przez internet z odbiorem w sklepie. Po przyniesieniu do domu i przeprowadzeniu aktualizacji laptop się nie włączał. Poszłam do sklepu gdzie wysłali laptop do magazynu centralnego celem wymiany lecz ten nie wyraził na to zgody. Chciałam go więc zwrócić na mocy 14 dni zwrotu zakupu na odległość ale sklep uznał iż wyśle go do serwisu celem ustalenia czy to nie była moja wina.Czy mogę wciąż wnosić o prawo zwrotu towaru nawet jeśli serwis uzna iż to była moja wina chociaż nie była to wada mechaniczna a laptop był fizycznie idealny? Po jednym dniu nie chcę używac gwarancji.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.