Pytanie z dnia 06 kwietnia 2016

kupiłam drzwi w pewnej firmie. miały być docięte na wymiar, jednak Pan który przyjechał na montaż źle wymierzył drzwi i obciął je za dużo. teraz nie chce ich naprawić bo mówi ze ramy są krzywe i się tego nie podejmuje. Na umowie jest jedynie zapłata za drzwi, a nie ma za usługę, ponieważ po montażu musiałam zapłacić za nią. Nie chcę za krótkich drzwi, a oni nie chcą tego naprawić.Jak wyjść z tej sytuacji? prośby telefoniczne nie działają.

Dzień dobry, czy dysponuje Pani jakąś korespondencją ze sprzedawcą ? Czy montaż był wykonywany przez pracownika sprzedawcy ? Pozdrawiam, Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 kwietnia 2016 14:39 Obejrzało: 381 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Witam przysługuje Pani szereg uprawnień reklamacyjnych, ja sugeruje wezwać formalnie (pisemnie) wykonawcę do wykonania zadania zgodnie ze zleceniem pod rygorem odstąpienia od umowy.

Odpowiedź nr 2 z dnia 6 kwietnia 2016 14:41 Obejrzało: 381 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.