Pytanie z dnia 19 września 2016
Kupiłam buty przez internet, okazały się wadliwe a sprzedający nie chce zwróć pieniędzy. co zrobić w takiej sytuacji???
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, co to znaczy, że "buty okazały się wadliwe" ? Od kogo kupiła Pani te buty i czy jako konsument czy przedsiębiorca ? Kiedy buty zostały Pani dostarczone ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.