Pytanie z dnia 19 września 2016

Kupiłam buty przez internet, okazały się wadliwe a sprzedający nie chce zwróć pieniędzy. co zrobić w takiej sytuacji???

Dzień dobry, co to znaczy, że "buty okazały się wadliwe" ? Od kogo kupiła Pani te buty i czy jako konsument czy przedsiębiorca ? Kiedy buty zostały Pani dostarczone ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 września 2016 16:57 Obejrzało: 161 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.