Pytanie z dnia 03 grudnia 2015

kupiłem telefon za pośrednictwem portalu internetowego ale odebrałem go osobiście w miejscu zaproponowanym przez sprzedawcę poza lokalem. Przed wejściem do marketu po zmierzchu. Wizualnie telefon na pierwszy rzut oka wydawał się bez wad. Rzekomo telefon nowy nieużywany. Natomiast w domu okazało się że jest pęknięta osłona kamery. Sprzedawca odmawia zwrotu gotówki w przypadku braku możliwości wymiany. Czy ma takie prawo, telefon był zakupiony na fakturę na firmę

Proszę powołać się na rekojmię. Ale trudno będzie to udowodnić. Obejrzał Pan towar i wad nie stwierdził. Istnieje podejrzenie, że to Pan mógł uszkodzić telefon, a przynajmniej sprzedawca tak pewnie będzie twierdził.

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 marca 2016 00:38

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.