Pytanie z dnia 26 marca 2021

Kupiam samochód osobowy uzywany z firmy Salon . Juz w pierwszym tygodniu po zakupie musiałam oddać samochód do nich na gwarancje ponieważ był problem z turbina . Po tym zostałam poinformowana ze wszystko zostaoło sprawdzone zrobieone i jest ok. Za jakiś czas dzwoniłam do nich ponownie że nadal jest ten sam problem . kazali mi oddac samochód do nich na warsztat dokonali remontów i obarczyli mnie kwota naprawy co niby miało byc na gwarancji tak pojeżdziłam z 3 miesiące i kolejny raz oddałam samochód z tym samym problemem i tak stał u nich miesiąc czasu . Niby problem naprawiony niby ok ale znow poniosłam koszta naprawy co nie jest z mojej winy. Teraz kolejny raz smaochód stoi u nich . Prosze mi powiedziec jakie mam prawa w takiej sytuacji poniewaz oni nie usuneli ustreki która od samego początku widnjeje.

Szanowna Pani, żeby móc określić jakie prawa Pani przysługują w stosunku do sprzedawcy, trzeba w pierwszej kolejności zapoznać się z zawartą przez Panią umową sprzedaży samochodu. Pisze Pani również o gwarancji - jeżeli warunki gwarancji nie są zawarte w umowie sprzedaży, konieczna jest też ich analiza. Jeżeli jest Pani zainteresowana uzyskaniem w tym zakresie pomocy, proszę o przesłanie skanów lub fotokopii tych dokumentów. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 marca 2021 13:54 Zmodyfikowano dnia: 26 marca 2021 13:54

Dzień dobry. W opisanej przez Panią sytuacji należy w pierwszej kolejności przeanalizować treść zawartej umowy sprzedaży oraz postanowień dotyczących gwarancji, jej zakresu oraz warunków. Dopiero po przeanalizowaniu tych dokumentów będzie możliwe wskazanie dalszych kroków, które można byłoby podjąć w niniejszej sprawie. Radca prawny Katarzyna Zalewska

Odpowiedź nr 2 z dnia 26 marca 2021 14:17 Zmodyfikowano dnia: 26 marca 2021 14:17

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.