Kredyt. Spłata kredytu.
Pytanie z dnia 02 września
Mieszkałam z teściowa po śmierci męża nie mogłam już tam mieszkać dobrałam kredytu zeby kupić mieszkanie .Rata kredytu wynosi 1458 zł dla mnie to dużo nie mam renty po mężu. Raty są wszystkie zapłacone chciałam zmienic tylko dzień platnosci raty .bank ing .w placówce zmieniłam dzień nikt mnie nie poinformowal ze za to zmiane muszę zapłacić o 400zl wyzsza rate czy to jest prawne.Dka mnie to bardzo duże jednorazowe obniżenie. CO MOGE ZROBIC?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, aby można to było ocenić trzeba się zapoznać z umową, jaką zawarła Pani z bankiem. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Arkadiusz Malak Adwokat
Sprawy Rodzinne Sprawy Spadkowe Sprawy o Nieruchomości Sprawy Karne
Adwokat Arkadiusz Malak
Daszyńskiego 13/7, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Rozumiem, że po zmianie terminu płatności raty kredytu w ING Banku Śląskim rata wzrosła o 400 zł i nikt Pani o tym nie poinformował. Zmiana warunków umowy kredytowej, w tym wysokości raty, wymaga Pani zgody. Proszę zgłosić pisemną reklamację do banku, argumentując brak informacji o zmianie warunków i żądając przywrócenia pierwotnej wysokości raty. Proszę powołać się na brak świadomej zgody na tak znaczną zmianę. Jeśli reklamacja nie przyniesie skutku, proszę rozważyć zgłoszenie sprawy do Rzecznika Finansowego lub sądu. Jeśli chciałaby Pani, abym poprowadził tę sprawę, proszę o kontakt. Wszelkie informacje o Naszej Kancelarii znajdują się na stronie internetowej www.adwokat-malak.com Pozdrawiam serdecznie Adwokat Arkadiusz Malak
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. 1. Konieczna jest tu analiza umowy zawartej z bankiem. 2. Jeżeli natomiast okaże się, że rzeczywiście nie została Pani poinformowana o możliwości wzrostu raty, to należy zacząć od złożenia reklamacji do banku. Można także rozważyć uchylenie się od skutków prawnych złożonego oświadczenia woli z uwagi na wprowadzenie Pani w błąd przez pracowników banku. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.