kredyt hipoteczny,błąd pracownika banku,zadośćuczynienie,

Pytanie z dnia 19 grudnia 2018

Witam serdecznie, mam ogromny problem, a mianowicie kupujemy z mężem mieszkanie, złożyliśmy wnioski, wszystko było gotowe , zgoda i praktycznie wszystko zapięte na ostatni guzik, i okazało się że do dnia 30.11 bank miał przelać developerowi pieniądze na rachunek powierniczy, i pracownik przespał to, umowa wygasła. Do końca grudnia musimy podejść do aktu notarialnego, czy my możemy żądać jakiegoś zadośćuczynienia, czego możemy się domagać

Dzień dobry, ale jaka umowa wygasła ? Zawarliscie Państwo w końcu tę umowę kredytu ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 grudnia 2018 07:05 Zmodyfikowano dnia: 20 grudnia 2018 07:05 Obejrzało: 804 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Jeżeli ponieśli Państwo jakąś wymierną (możliwą do określenia w pieniądzu) szkodę, to mogą się Państwo domagać odszkodowania.

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 grudnia 2018 09:52 Zmodyfikowano dnia: 20 grudnia 2018 09:52 Obejrzało: 800 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.